Elektromos szaunakályha - HARVIA Cilindro PC90XW WiFi Steel 9 kW
Model: HPC904XW

Elektromos szaunakályha - HARVIA Cilindro PC90XW WiFi Steel 9 kW

351 624.26 Ft
Az árak szállítási díj nélkül érvényesek
Szállítási idő
A termék illeszkedése vagy színe kissé eltérhet a képen láthatótól.

A Cilindro XW elektromos kályha biztonságosan, távolról vezérelhető a "MyHarvia" alkalmazás segítségével. A kályha külső teste rozsdamentes acélból készült, a nagy mennyiségű kő pedig bőséges gőzt garantál.

HARVIA XENIO WIFI

A modern és stílusos HARVIA Xenio WiFi egy távirányítású szauna vezérlőpanel megvilágított érintőgombokkal és ajtóérzékelővel. A vezérlőpanel LAN-hoz csatlakoztatható.

HARVIA AJTÓÉRZÉKELŐ

Biztonságos távoli hozzáférés.
A tartozékcsomagban található Elektromos szaunakályha - HARVIA ajtóérzékelővel távolról indíthatja el az elektromos kályhát, és biztonságosan vezérelheti a szauna egyéb funkcióit. A kompatibilis vezérlőközponttal használt ajtóérzékelő egy biztonsági eszköz az elektromos kályhákra vonatkozó európai szabványnak (SFS-EN 60335-1 és 60335-2-53) megfelelően. A szaunaajtónak zárva kell lennie ahhoz, hogy a vezérlőpanelről távindítást lehessen végezni. Az ajtóérzékelő elkerüli azokat a helyzeteket, amikor a szaunaterületet ellenőrizni kell, amikor a távindítást ismét bekapcsolják.

"MYHARVIA" ALKALMAZÁS

Szauna egy karnyújtásnyira.
A „MyHarvia” egy mobilalkalmazás a szauna távoli használatához, amellyel a szaunakályha, a világítás és a szellőztetés távolról vezérelhető egy mobileszközzel. A távoli vezérléshez alkalmazáskompatibilis kályhával, biztonsági eszközzel és egy elektromos szaunakályha - HARVIA Xenio WiFi vezérlőpanellel kell rendelkeznie (az E modell kályháihoz külön vezérlőközpont is szükséges). A funkciók a csatlakoztatott eszköztől függően eltérőek lehetnek. A „MyHarvia” mobilalkalmazással bárhol, bármikor beállíthatja a szauna hőmérsékletét, és kiválaszthatja, hogy mikor szeretné, hogy a szauna használatra kész legyen. A biztonsági eszköz biztosítja, hogy a szaunaterület biztonságosan vezérelhető legyen távolról. A „MyHarvia” lehetővé teszi több kompatibilis eszköz használatát.

A kályha 90 kg követ képes befogadni. 8-14 m3-es szaunákhoz alkalmas.

A kövek külön vásárolhatók meg.

  • Garancia (év) 2
  • A gyártó ország Finnország
  • Vezérlőegység Vezérlőegység is tartozik hozzá, Beleértve
  • Teljesítmény (kW) 9
  • Ajánlott szaunaméret (m³) 8 - 14
  • Méretek magasság (mm) 930
  • Méretek szélesség (mm) 320
  • Méretek mélysége (mm) 320
  • Kő mérete (cm) 5-10
  • Kő kapacitás max. (kg) 90
  • Legkisebb szaunakabin magassága (cm) 190
  • Súly (kg) 9.5
  • Szín Rozsdamentes acél
  • Biztonsági távolság elöl (mm) 100
  • Biztonsági távolság az oldalaktól és a hátsótól / fától és téglá 100 - 100
  • Biztonsági távolság a felső felülettől a mennyezetig min. (mm) 950

Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.

A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.

A kiszállítás mindig elérhető.

Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.

A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.

A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.

A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.

A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.

Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


Házhoz szállítás árak

A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.

Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).

A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.

 

Áruk gyűjtése

A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.

2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.

Az áru visszaküldése

Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.

Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:

1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.

2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.

3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen

Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.

Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.

Hasonló Termékek

Hasonló termékek